torsdag 20 augusti 2009

bullibullibull - icke sa nicke.

Alltså snacka om att jag är nyttig, mamma och pappa beställer pizza och frågar vad jag vill ha, svaret blev föjlande "jag tar en grekisk sallad, utan kött" jag menar Hej Söderportssjukan! Jag kommer lukta som en grek, men jag har inga planer för ikväll så det är så ;)

Sallad är gott. Vitlök också tyvärr. Jag måste fixa ett nytt träningskort så att jag och Roxana kan börja träna ordentligt igen vi är trötta på att känna oss "bulliga" ;) HARD WORK WORK!!

Dagens vet vi ju alla redan vilken händelse det var^^, men se det positiva i det hela. Hans polare är fett snygg. Jag får lista ut ett bra sätt att sno åt mig polaren ist. (Den andra kan ju stoppa fingrarna i eluttaget och fixa till frillan lite, inte för att det skulle synas någon större skillnad men ändå)

Bye!

Inga kommentarer: