söndag 23 augusti 2009

blubb blubb

Söndag idag bara fem dagar sen är det helg igen (Y)
Fredagen var JJ här, det blev subway, film och godis, mums fillibabba :D sen på lördagen bar det av till hlm och vidare till ösververn. Pattson fick servera, jag är såklart en riktig naturbegåvning. Det var lite segt men nice att träffa kusinerna iaf. Och pengar tackar man som sagt aldrig nej till. Idag har jag bara slappat, bubblat och sen nu när jag kom hem så dejtade jag duschen. Jag har alltså spenderat största delen av dagen i badrummet. Bubbelbubbel är min grej helt klart.

Imorgon är det måndag, fy fan men torsdagar är värst. Det betyder tyska OCH idrott. Jag vet inte hur jag ska göra med tyskan, funderar på att ta en sväng upp till lille Bo (probläääääm määd systääämet) ..och byta till spanska ist. Spanska känns lockande, ett problem dock - Ulrike har lektionen. Fuck it. Men ajja fortsättning följer.

Bye!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej Nisse har steg ett och han är snäll ;D Det var nice i fredags, som alltid :D Och Subway är muuuumma! Vi får ses i helgen igen tkr jag ^^
<33

Goldenstarlights sa...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, NONONONO! Du kan inte byta till spanska, jag DÖR då:(. Vill du verkigen ha det på ditt samvete vavavava?:D. Haha, vi ses imorgon vännen!<3

patricia sa...

JJ: OOH ja jag ska kolla hos bossebildoktorn PROOOBLÄÄÄM du vet;)
JAA det tycker jag :D Vi älskar subway ^^

Sandra!: FÖRLÅÅÅÅÅT , jag ska försöka denna veckan också verkligen försöka då alltså (LÄS!
PLUGGA SOM EN IDIOT) Meritpoäng! Ketching! ;) Vi ses:D

<33