måndag 31 augusti 2009

Idag är det måndag om ni inte visste det.

TJA!
Jag trodde att jag började spanskan kl 08,00 idag men icke! Där stod jag och knackade som en jubelidiot men inte fan var det någon som öppnade för det. Senare fick jag reda på att vi var lediga. I vilket fall som helst så satte jag mig i biblan och började med svenskainlämningen som skulle in i eftermiddag och jag hann till och med klart med den innan vi började kl 09,25 (FAN vad jag kunde ha sovit idag) Sen rullade dagen vidare och nu en godispåse á hemmakväll och två paket Compeed senare sitter jag här och tar det lugnt.

Imorgon är det skogen som gäller, 08,40 ska jag infinna mig i min scoutmundering på skolgården. Det är ju tur att man har YPPERLIG kontition, är ett med naturen och allmänt frilufstkär. Dock är jag inget av de tre sakerna men jag tror att det blir roligt ändå :)

Inga kommentarer: