tisdag 18 augusti 2009

patricia, patricia patricia vad ska vi ta oss till med din klumpighet?

.. ingen som vet ingen som vet;)

Skönt att träffa alla igen, man har ju saknat dom en hel del. Jag började dagen med att snooza en halvtimme, sen var det spackelspackel och en brottningsmatch med plattången. Efter det bar det av till stationen och möta Sandra. För att sedan ta en frulle på fantasi. Härligt. Sen var det aulan, upprop, scheman och allt det där.

Sen gick jag en sväng med lotta, bella och någon mer till donkan och snackade lite (käkade inte, fy fan för en flottig hamburgare) Efter det mötte jag upp Daludd, Johanna, Isabelle och Sandra sen var subway nästa stopp. (Där jag givetvis lyckas välta en stoljävel, av metall så det hördes REJÄLT, värmen spred sig i ansiktet och allt det där. Där stod jag och rodnade HAHA sikken syn, alla stirrade, tur att dom skrattade annars hade det varit lite genant ;) Men det bjuder jag på!)

Första skoldagen avklarad nu, det var som fan. Bönkväll ikväll, nicenice!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, bönkväll:D Jag gillar de ;D Det var nice, och snart får det bli bönkväll igen tkr jag ;D <33

patricia sa...

Hahaha ja jag håller med! Bönkväll är nice :D<33