fredag 28 augusti 2009

GULA PLOMMON, MUMS.

Nu är jag hemma efter trippen till blekinge och Hällevik. Jag är ju som sagt fortfarande sjuk men jag ville inte ligga ensam hemma i lägenheten och göra ingenting så jag gick med på en kväll med päronen, vilket faktiskt var trevligt. Det händer ju inte allt för ofta nuförtiden om man säger så. Visningen gick kalasbra sen tutade vi till hällevik, hamnkrogen och käkade skaldjursbuffé riktigt gott. Det var jättemysigt där med alla båtarna och utsikten. Efter det rullade vi vidare hem och här sitter jag med datorn i knät och käkar plommon.

Imorgon blir det Malmö så jag måste upp redan runt åtta, ingen vila här inte. Sen blir det en heldag bestående av shopping och fika med mamsen. Det ska bli nice.

Nu ska jag ta mig fan hoppa in i duschen!
Bye!

Inga kommentarer: