måndag 6 juli 2009

Parapapapa!

Hej, idag har jag mest tagit det lugnt och allt bara flöt så kommer daddy hem och säger att farmor äntligen har lagts in på sjukhuset och allt det där så vi ska dit en sväng innan jag drar ut på stan.
Jag är nog lite orolig, hon må vara en riktig stålkärring så hon klarar nog fan detta också. Men skära i halspulsådern låter lite läskigt tycker jag.


Ikväll är det då rixfm festival här i lilla kristianstad, jag vet inte om det är ngn höjdare men jag ska iaf dit och kolla läget med folket.

Jag måste skryta lite och säga att jag är mkt brunare i verkligheten. Jävla blixt som ska förstöra alltihop.

4 kommentarer:

Ida sa...

Sötunge! :D Hoppas Rix Fm sög^^

Det blir bra med stålkärringen till farmor ska du se! Det är inget farligt, man gör det på många ;) Det kommer gå bra! :D

patricia sa...

DET GJORDE DET!
Hoppas att du hade en urusel kväll ;)
Jadå, allt gick som smort ! (H) <3

Goldenstarlights sa...

Nice to see you !(y) :D<3

patricia sa...

jag säger detsamma ! :D <3