söndag 12 juli 2009

tre goda ting.

Nu har jag förstått hur bra jag hade det innan. Helt sjukt att jag slängde bort det och som dom uttrycker det "lurade" mamma och pappa. Det känns ganska uselt faktiskt. Jag har sårat mamma en gång för alla och pappa är ju så himla snäll men GUD jag hatar att se dom så besvikna och veta att det är mitt fel. Det är helt hemskt.

Just nu känner jag mig i behov av tre underbara, ärliga och bra personer.
Jessica som äntligen är hemma (!) och jag saknar henne sjukt mycket (vi skulle ju träffats idag men det sket sig pga mitt slarvande)
Ida, som liksom bara är allmänt bäst på högsta nivå (vad fan skulle man gjort utan dig liksoooom? typ blivit våldtagen på riktigt och det vill vi ta mig fan inte;)
Philip som får mig att känna mig som en bra människa när jag minst förtjänar det. (Bara för att vi ska se söderling..ing..ing KOOOUUUUUNGEN om en vecka, om han nu tar sig till final vilket jag inneligt hoppas)

Nu ska jag (som förövrigt befinner mig i blekinge nu en vecka) sätta mig med en bra bok och försöka vara lite mänsklig.

4 kommentarer:

Ida sa...

Du har det fan inte lätt nu du ! Livet är hårt för de söta^^ Finns här för dig! (BABY)

<3

patricia sa...

HAHA så sant som det är sagt.

(JAG UPPSKATTAR ATT VI TAR DET HÄR OERHÖRT RESPEKTLÖSA ORDET INOM PARENTES)

<3

Anonym sa...

Awe jag saknar dig också! Jag har bön-abstinens ;* ^^ Vi får ses så fort det går och som vi alltid säger, det löser sig bönan! Och för tillfället får jag offra mig på en skyhög mobilräkning så vi kan prata iaf ;D ;** <333

patricia sa...

awe vi är för söta du och jag :D!
Det behövs knappt för du veet jag ringer gratis nu ju hehehehhehe men smsandet iofs.. din räkning lär vara hörgre än WTC efter spain men ajjjaaaaaa DET LÖÖÖSER SIG!:D:D:D
;*;*;*;*;*
<3