söndag 26 juli 2009

smultron-patte

Idag åkte bönan hem till civilisationen igen. Det har varit fyra helsköna dagar, en hel del kortspel och en massa promenerande. Gud vad jag älskar havet, i kombination med bönan så var det hur bra som helst :)

Här sitter jag nyduschad (för andra gången idag) och luktar smultron. Bokstavligt talat. Allt detta pga att mitt schampo och balsam doftar smultron, underbart. Jag skulle kunna äta upp mitt hår om det inte vore för att själva tanken på att tugga på hår får mig att vilja kräkas men aja ni fattar poängen. Jag luktar i vilket fall som helst underbart hehehehe.

Om TRE dagar ska jag dra ut tänderna och fy FAN vad jag är nervös. Kommer att skita ner mig i den obehagliga ligg-nästan-men-inte-riktigt-huvudet-längre-ner-än-fötterna-tandläkarstolen. USCH.

Jag ska också ta mig tid till att träffa freddan lite, det var ett tag sedan nu ju. Man saknar honom faktiskt en aning. Fredrik, min räddare i rustning på en vit häst här i kuggeboda (typ)

PUSS!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag diggar bilderna (H) :D
Jag älskar också havet, och sällskapet ;D Det var prima skinka, jeppjepp, finfin skinka!
Och det kommer gå prima skinka hos tandläkaren också! Det löser sig vettu ;D <33

Ida sa...

ojoj, är det bara tre dagar?! ;O Lycka till BABY! :D (Jävligt bra förklaring på stolen, diggade det)

LÄNGTAR tills du kommer heeem :D

(Hälsa den skarpaste kniven i lådan från mig! (Lilla Fredde) )

PUSS!<3

patricia sa...

JJ: Sällskapet var ju oklanderligt och ett dopp i det blå sitter aldrig fel!
JAG HOPPAS DET. Gud vad jag är nervös.

IDAAA! Eller hur,, usch jag hatar den stolen. JAG LÄNGTAR OCKSÅ TILLS JAG KOMMER HEM, dam dam dam daaaaaaam TACOS!

Jag ska hälsa, hälsa JOCKE MED KNIVEN (läs jackie) från mig GRRRR!!

<333