tisdag 28 juli 2009

en mysig dag i skärgården med en massa shopping.

JAG HAR ONT I MAGEN.
8 timmar och 12 minuter sen ska tanden/ tänderna? ut. FY FAN. Jag kommer gråta som en barnunge.

Idag var det en tur i bilen runt om i blekinge. Kristianiopel, och en massa andra ställen sedan blev det shopping i Karlskrona. Mamma och pappa betalade (vilket var väldigt snällt med tanke på hur korkad och dum jag har varit)
Det blev en sväng på MQ
- En kofta
- En röd tunika som hade virkade saker vid pattarna
- En till tunika, svart med lite vita broderier på och knappar hela vägen, eller inte knappar men typ hakar med bluppar på. (Låter skumt men den var fett snygg)
Jag suger på att förklara men VA FAN skitsamma jag försöker iaf.

Sen blev det nya Gladiatorsandaler också... Med tanke på att världens, vintergatans, universums snyggaste JESUSsandaler gick sönder en vild partynight så fick man ju snällt nöja sig med ett par vagabondisar. Men dom var fina dom också.. Saknar dock det flätade och nitarna på dom gamla godingarna.. men man åker ju inte till thailand för att köpa nya..(JO jag har övervägt det, jag älskar dom skorna... fan)

Efter shoppingen hade vi ju tänkt käka på Lisas Sjökrog men DET sket sig ju grundligt eftersom det inte längre existerade. Så vi satte oss på en mysig fiskeresturang ist, där världens sötaste servetris serverade oss. Det blev lite smått genant när jag hade besällt in räklåda (då TROR man ju att det är lite såhär att man får in det i en LITEN (med STORA bokstäver) låda. men NEJ FÖR FAN. Ni vet sånna fetestora trälådor? Typ 45 cm LÅNGA och 30 breda? Sånna som man kan tänka sig att resturangerna får in räkorna i, FRÅN FISKEBÅTEN. EN SÅN kommer han med) Så säger han "jaha, du skulle ha laaaaaaudan då ja" JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ. Okej jag var hungrig men det såg ju ut som om jag inte hade ätit på evigheter. Matvrak eller ej, gott var det ;)

FAN vad jag älskar när solen skiner. Helt underbart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha Blekingedialekt är så fint xD (Y) för shopping, det sitter aldrig fel :D Och det kmr gå bra imrn med tänderna, det löser sig vettu ;) Kom nu hem med dig så vi kan ses!! ;* <33

patricia sa...

ELLER HUR! Sjukt kul att lyssna på :D
MMMMBOP vi gillar shopping, fint.
Det gick bra med tänderna juu, och jag kommer snart hem! ;*;*<33