torsdag 2 juli 2009

"P" är bra överlag (Y)

IMORGON KOMMER PALLE! :D:D:D:D:D
Det blir ingen sovmorgon för min del, tåget 07,50 och möta denna undebrara varelse i hlm sen tillbaka igen, men vad gör det? INGENTIIING för palllleeee stannar tills lördag och jag gillar det skarpt! :D

Idag var jag i åhus med min kära mamma, det var stekhett (jag hade då på mig ful-bikinin för att sola bort märkena efter snygg-bikinin) MEN det verkar som att solen tog mer än jag trodde va så nu har jag märken efter ful-bikinin. I-lands/ vardagsproblem. Philip och jag måste nog börja med vårt tv-pogram snarast möjligt, ingen kommer någonsin att förstå hur roligt man kan ha med två EXTREMT bleka blekfisar (jag har aldrig tidigare skådat något liknande)

Så min ypperliga plan om att pysa till åhus med palle imorgon verkar ju gå i stöpet. Det var RIKTIGT tjockt med blåalger där, värsta gyttjan. Sen fyller ju Ella 18 så jag måste köpa present till henne också, jag är alltid ute i sista stund. Jag antar att jag får dra med palle på en shoppingtur trots allt.. ;)

Inga kommentarer: