tisdag 30 juni 2009

B-b-bring that, bring that beat back!

You know the swing swing swagger, hope the water stay calm
She's a winner, winner, so I gotta keep her, keep her
Be a keeper gotta keep her I gotta reach her

Because she's hot hot, chitty chitty bang bang,
Chitty chitty bang bang, go go do your thing
Oh yeah you're hot hot, chitty chitty bang bang,
Chitty chitty bang bang, go go, do your thing!

Swingfly - Touch and go, jag älskar låten, sommarkänsla på hög nivå! Idag är jag på riktigt bra humör, det blev en stekig dag i åhus, eller ja solen var ju framme då och då iaf;) Jag som den sanna kämpe jag är badade med Ellen, vi låg i vattnet EN TIMME OCH TIO MINUTER i sträck. Det har fan respekt med sig. Det var sjukt varmt, tro det eller ej! Men gud vad skitigt det var, nästan på gränsen till äckligt.

Dagens bästa är ändå att min älskade rosa mobil har anlänt, blir man glad eller blir man glad liksom? :D Den är väl inte världens nyaste men jag är redan kär, den är liksom jag. Det bästa är ändå att den har ju ett annat mönster än Jessicas så vi kommer kunna skilja på dom - HÄRLIGT!

Nu ska jag pyssla med min älskade mobil, riktigt lovely!

2 kommentarer:

ellenrahm sa...

tappra kämpar är vi!

patricia sa...

Ja du det kan man väl lugnt säga ;)