söndag 21 juni 2009

JÄTTEMJÖLK!

OHLALAA!
Här sitter jag och nynnar på The only ones - Melody club. MOBBA MIG INTE låten är fan bra punkt slut.

Igår kom vi hem från Emma & Elin, fredagen/lördagen har varit härliga som alltid men ja, det finns ju saker som jag ska grubbla lite närmare på helt enkelt.
Nyckelorden är väl typ, sprit, philip, joel, JÄTTEMJÖLK, emma, elin, piano och phongs brillor (Jag måste ju brillllljera med att kunna stava hans namn, man säger FAAAAAUN så ni vet det)

Idag har jag kollat lite närmre på tennismatcherna v.29 finalerna lockar ju mest dörru. Jag får väl se vad experten säger om saken ^^
Nu ska jag snart göra vid mig för att tuta iväg till Ellen. Det var längesedan man var i Örmatofta tycker jag, så det ska bli nice.

Nu ska patty persson lämna helvetesmaskinen och göra vid sig.
Just det ja, såhär BTW liksom stabilt va så ska jag säga det att mina älskade solbrillor är borttappade och ingen är mer ledsen än jag. Därför ska jag genast beställa ett par nya, inga som kommer vara i stil med de gamla skönheterna men ja det får duga. R.I.P GUCCI, nu blir det budgetvariant för min del (med tanke på att det inte finns bra kopier i SWEEEEDEEEEN så är det lite ledsamt det här men jag överlever väl)
HAJ O IVAJ, HALLONPAJ!

Inga kommentarer: