torsdag 25 juni 2009

Jag vet ju vad som pågår men inte hur det slutar.

Idag var det ytterligare en dag med stek i Åhus. Inte fy skamm det inte, lite kallt dock. Nu sitter jag bara här och gör ingenting och det är faktiskt riktigt skönt, första kvällen sen midsommar som jag är själv så det var på tiden. Jag tror jag kräver ganska mycket patriciatid. Det är underbart.. för det mesta.

Dock så finns det ju ett litet, (nu ljög jag) ganska stort problem som gnager på mitt samvete och det känns inte bra, inte bra alls faktiskt. Men jag får väl bita ihop och klämma fram sanningen antar jag. Inte mycket och be för. Jag har liksom aldrig påstått att jag är helt perfekt.

Dagens låt är klassikern Robbie Williams- Angels

2 kommentarer:

Ida sa...

Jag finns här för dig! (och nu är mitt batteri laddat, så du kan ringa när du vill ;) )

Love <3

patricia sa...

Jag bockar o bugar! hahaha HÄRLIGT det känns som att det kan behövas ;)
<3