torsdag 11 juni 2009

Let get physical

HEJ!
Imorgon är det sommarlov och det känns otroligt skönt! Idag var det betygssamtal på samhällen, sola med jj, hem och sen kom ju fröken rahm en stund. Jag har då provat min outfit tills imorgon och är hyfsat nöjd med resultatet. Efter avslutningen vandrar jag och JJ hem till mig för att lämna packningen. Sen blir det förfest för att sedan spendera kvällen i tp. Det ska dock blåsa och regna utav bara helvete imorgon så det blir nog lite kyligt men vi överlever nog detta också.


Idag köpte jag då jordgubbar -igen. Jag äter fan alltid det, sjukt gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jordgubbar är nyttig :D Det är nog det enda som både är gott och nyttigt xD Och vi ska ha en jävla nice avslutning imrn även om vi ska frysa röven av oss! Höhö ;V <3

patricia sa...

Jordgubbar är sommmar!:D
JA det ska vi , FY FAN VAD VI ÄR BRA! :D<3