tisdag 9 juni 2009

plingplingpling superstar!

HEJ!
Idag var det då bara historia, kolla karnevalen, JAG VILL OCKSÅ TA STUDENTEN! :D:D:D
Nu har jag då vikt tvätt utav bara helvete och bäddat sängen all by my self (8) det låter lättare än det är, mitt lakan är sånt med gummiband typ, lite svårt att förklara men aja jag trängde på det iaf.
Sen är det ju så extremt tråkigt väder idag så man längtar tillbaka lite till Thailand dåva. Så jag kollade igenom bilderna och hittade då denna, där jag beter mig som en sjuåring och matar elefanterna dom var ju så söta :D


PÅ FREEEEEEDAAAAG ÄR DET SOMMMARLOOOOOOOOV! Och då tycker jag att solen skina lite ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha elefanter är ju läskiga xD
Och ja, ska vi vara ute hela natten och frysa röven av oss tycker man ju att vi iaf kan få lite sol ;V ;) <33

Ida sa...

haha men VISSA hade ju avslutning för en vecka sen dåva ;) Love<333

patricia sa...

Jessica: Nej dom är ju söta, dom har värsta tungan i snablen ;) grr!
JA eller hur! SUN SUN SUN HERE IT COMES! (8)

Ida: Bara håll käften va :D imorgon då jävlar är det min tur din lilla fjällapa! :D

<3

Anonym sa...

Har dom en tunga i snablen? ;O Haha det har jag aldrig hört innan :D <3

patricia sa...

jag blev värsta paff när jag såg den komma utslingrande där, men ja det har dom. Dom plockade bananerna från mina händer med snabeltungan ;) <3