torsdag 4 juni 2009

JORDGUBBAR<3

Jag är läskigt glad idag faktiskt helt otroligt vilken bra dag detta är.
Imorgon är det fredag, och jag måste in på The body shop och köpa bodylotion. Jag kommer antagligen att glömma det, men ska göra mitt bästa för att komma ihåg att shoppa loss på smörjan! Sen är det helg och fredag nästa vecka har vi sommarlov. Jag vet att jag tjatar nåt så förbaskat men det känns verkligen inte som att det har gått ett helt år. Jag gillar söderport, faktiskt. Okej nu lät jag som en sann bokmal, pluggis, tönt men skit samma, sanningen ska fram.

Det dåliga är att min trogne slagskämpe JJ byter till malmö, det är inte roligt men jag ska tvinga henna att klippa mig, när hon har övat upp sig på andra ;). Vi får ses på helger och sånt, vi bor ju praktiskt taget redan hos varandra så aja det löööser sig :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Awee jag kmr sakna dig som fan :'( Och Söderport också! Men ja vi ser till att ses så ofta vi kan, och jag ska ta med saxen ((; ;* <33

patricia sa...

Awwe, jag kommer saka dig också massvis :( Vi bor hos varandra på helgerna (Y) och jaa ta med saxen ;);*<33