måndag 8 juni 2009

katriine har det jobbigt nog som det äääääär!

Jäklar nu var det längesedan jag bloggade. Helgen har iaf varit riktigt härlig och med tanke på att det är MÅNDAG och inga lektioner mår man ju inte direkt sämre av vaaa:D

I lördags var det stugan som gällde, jag frös och gnällde hela dagen men 22,30 fick jag snällt masa mig iväg till Fredrik, därefter bar det av till havet en sväng. Sen blev det kallt som fanken så vi fick gå hem till honom igen. Halv tre var jag hemma och insåg då att jag borde sova lite.
Söndagen bestod av först sugan, lite tennis (varpå jag somnade ;) för att sedan hem, dejta duschen, spackel spackel och sen blev det Änglar och Demoner med Philip, inte helt fel. Filmen var... lite skum men ändå bra. VITTORIA!

Idag är det då som sagt måndag och inga lektioner vilket känns helt jävla underbart. Ellen slutar vid två sen ska jag masa mig upp till stan och träffa denna sköna böna.

Jag måste då tillägga att Jessicas playlist är riktigt nice! SWEEEET! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ty bönan ;) Glad you like it ;D
Och vi måste prata! :D Fast vi tar de face to face så skolan imrn ((; <33

patricia sa...

I DOOOO!!
hahah jaa vi måste ju det va ;D <3