tisdag 2 juni 2009

tisdag.

Här sitter jag och tänker, att ett sms hade fan inte suttit fel asså, men icke sa nicke.

Helt sjukt det är sommarlov om 10 dagar. Jag kan inte fatta att det har gått ett helt år redan :O helt sjukt. Men det sitter fint med lite ledighet nu asså!

Idag var det historia muntligt prov och jag fick MVG- jag hade knappt ens pluggat. Det är ju tur att man har något innanför pannbenen. Jag har dessutom blivit lite brun, ska sola bort märkena efter linnet i helgen är det tänkt, haha.

Imorgon är det bara till att kolla estetarbetena i aulan kl 08,30 sen vet jag inte hur länge det varar men 12 låter lite länge tycker jag. Sen är det tänkt att jag ska på utsparken på kvällen men bristen på dricka gör att det inte känns speciellt lockande för tillfället men aja det löser sig väl.

Nu ska jag vara den sanna ängel jag är och hjälpa daddy med tvätten.

Haj o ivaj hallonpaj !

2 kommentarer:

Ida sa...

JAG HADE JU FÖRFAN FLERA LITER!!! har man inte sprit så ringer man Ida, hon har ALLTID!! och DET VET DU!! din svikare!

patricia sa...

MEN DET KUNDE DU JU KLÄMMMMMT UR DIG LIITE TIDIGARE?:D
Fast jag var då gaaanska sleten efter siestan också vavava ;)
jag älskar dig också. ;D