lördag 27 juni 2009

stek.

Idag har jag varit ute exakt HELA dagen, underbart. Man kan väl säga som så att brännan är helt klart på rätt väg, känns dock inte riktigt hundra att jag har så pass mycket märken efter jeansshortsen (Y)

Imorgon blir det ytterligare en tidig morgon för att åka till Kuggeboda och måla hus för allt vad jag är värd. Det ska ju bli sjukt varmt tydligen, egentligen vill jag ju inte förstöra någon bikini men vädret ger mig inget val, jag ser det som en möjlighet att jämna till brännan lite. För tillfället är den perfekt på framsidan men inte lika fager på baksidan. Jag skulle nog till och med kunna kalla det för Black & White ;)

Jag måste tillägga att idag när vi käkade på ngn resturang vid vattnet var där, (utan att överdriva minsta lilla) en otroligt overkligt snygg servitör. Jag fick påminna mig själv om att stänga munnen, då är det fan illa. Saken är den, att han var inte bara snygg han var förjävla trevlig också (JAA JAG VET att det är hans jobb, men snälla tillåt mig att iaf drömma om att det finns sådana som har både ett oklanderligt utseende och insidan. - TACK.)

Nu påminner jag dig Fredrik Olsson glöm inte att höra av dig imorgon, jag behöver en paus i målandet sådetärså. Nu har jag påminnt dig ditt glömska fanskap ;)

(gammal bild, blekfis-patty) livet som singel förjävla underbart, iaf om man heter Patricia Persson ;)

2 kommentarer:

Ida sa...

Jag kan hålla med dig om att i vissa fall är singellivet SÅ mycket bättre än pojkvän xD meeeen, när man väl hittar någon underbar så liknar fan inte singellivet någonting^^ så det så ;) jag säger bara: UT OCH LETA (BABY)! :D

<333

patricia sa...

KALLA MIG INTE BABY!
Men jaa du har kanske en poäng där va, men sommaren är allt bra underbar som singel. Pojkvännerna (i plural) tar vi till hösten och vintern då kan det säkert vara kul med en sån men som sagt, inte just nu eller tjaaa man ska aldrig säga aldrig. (beachhandbollen GRRRR duvetvemjagtänkerpå)
<3