måndag 1 juni 2009

BONNABRÄNNA!

HEJ! Det var ett tag sedan jag bloggade nu och det har hänt en jävla massa
- SIESTA! och därmed en stulen mobil. En UNDERBAR lördagkväll, (torsdagen var helt okej, fredagen var kalas bra, men LÖRDAGEN den var bäst) Vi befann oss i öltältet och jag använde mig av stackars Philips bankomatkort, hehe man får inte vara dum. Han var trevlig och väldigt bra att ha till hands när man blev intryckt av folket på timbukktu. Ellen och Jessica ringde som galningar men jag var mycket väl omhändertagen. Siestan var med andra ord helt perfekt, vädret var kallt men på lördagen blev det varmt och skönt. En riktigt bra avslutning helt enkelt.
SIESTAN; "HAMVALAHAM!", onykter och alldeles alldeles UNDERBAAAR ;)

Sen har jag ta mig fanken bränt mig också idag, herrejävlar vad röd jag är. Jag är riktigt trött och möller den gamle godingen hjälpte mig med historian, mycket snällt. Jag har en jävla massa att plugga på tills imorgon, men tyskan kommer jag aldrig att hinna med, jag har ju G så jag ser i ärlighetens namn inte problemet.

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande och imorgon har jag väl nyktrat till ordentligt får vi hoppas. Ha det bra tralalaa!

3 kommentarer:

ellen sa...

HAMVALAHAM! SÅÅÅÅ JÄVLA KLOCKRENT!!! :DDDD

Anonym sa...

Ja klockrent och UNDERBART! :D Och imrn är det utspark :D <3

patricia sa...

HAMVALAHAAAAAM! <3
Jag säger ju det man kan inte annat än att ÄLSKA göteborgare! ;)

UUUTSPARK! yaay :D:D<33