fredag 26 juni 2009

BEAT IT!

Jag vaknade vid 11 sen kommer mamma hem och säger att självaste Michael Jackson är död. Jag menar okej visst han må vara pedofil (antagligen iaf) och sönder opererad och se ut som ett lik men han var ju faktiskt ruggigt bra när han var yngre. Helt sjukt han skulle ju på turné och allt - så går han och dör! Stackars dom satarna som har köpt biljetter.

Jag gillar skvaller och kan knappt bärga mig tills obduktionsrapporten kommer, jag skulle tippa på att han har mixat lite tabletter, en skuld på 500 miljarder är inte o leka med. Men vad vet jag, hans tid var kanske inne? Tajmingen är nästan lite för bra för det. Bortsett från dom kommande konserterna så var det inga nyheter att skryta om för Jackson, hans tid i rampljuset var förbi.

Han om någon har ju varit på topp så jag måste säga RIP Michael Jackson, man kan säga mycket om honom men en sak är iaf säker han är en klass för sig, om det sen är en bra sak eller inte får ni avgöra själva. Jag tror på en kombination.

Inga kommentarer: