söndag 14 juni 2009

YMCA!

Jag, Patricia Persson måste bara säga som såhär va, att i skrivande stund, rent allmänt egentligen så är liksom allt liksom bara underbart.

Jag har inte bloggat på ett tag, fy fan DÅLIG STIL pattson! Men aja, nu ska jag göra ett försök återberätta de tre senaste dagarna.

Fredagen, avslutningen var nice som fan. Jag, Jessica, Ellen, Corre och Johanna förfestade at my place. Sedan var det TP för vår del, det var väl ganska mycket pack där men vi hade kul ändå. Lördagen vaknade man upp i oigenkännlig form. Ellen och Jessica åkte hem, vid sju kom JJ igen varmt välkommen som alltid. Vi vandrade till maxi och gick lös på frukt och grönt + dippa. Efter det höga kaloriintaget föregående dag så var det ganska klokt att köra på en nyttig filmkväll tyckte vi.

Idag vaknade vi, kollade MOULIN ROUGE som enligt mig var lite seg i början men himla fin överlag (JA jag grät, varför skulle horan dö liksom? Så jävla typiskt!)

DANCING IN THE RAIN!

3 kommentarer:

ellen sa...

så typiskt dig att gråta, fucking mes!! ;)

Anonym sa...

Haha fint uttryckt, "vrf skulle horan dö?" xD
Och helgen har varit sjuktnice! :D Jag måste ladda upp den fina bilden på vårt fruktfat sen ;V ^^ <3

patricia sa...

ja men vad ska man säga då? KURTISAAAAAAAAAAAAAAANEN eller?;)
ja det måste du ^^<3