måndag 29 juni 2009

BROWN SUGAR!

Älskade sommar, visst är den underbar?
Tjaa, vad kan jag säga? Allt flyter, brännan vill som jag, håret har blekts sjukt mycket och jag funderar på att färga det igen.. pengar pengar pengar, frivillig givmild rik människa sökes jag behöver lite klirr i kassan. Hör av er på 0733-344048 och skänk en slant (helst en med många nollor, typ hmm,.. sexsiffrigt?) nej jag skojar bara men som sagt pengarna går till VÄLGÖRANDE ÄNDAMÅL (bara så att ni vet liksom)

Igår var jag ju i stugan hela dagen, jag sysselsatte mig med stekande och trädgårdsarbete. DUDE jag har nog aldrig nässlat mig så mkt någon gång innan - fy fan vilken smärta. Men brun blev jag, tur är väl det alltid något. Idag var det städning av rummet som för övrigt såg ut som en krigsbunker. Det blev iaf mycket fint, sen blev det balkongen för min del, det var dock jävligt varmt så jag gick in efter en dryg timme.

En sak till, jag och philip ska vara fettttt med stekiga (måste inhandla gele, eller ska man köra på vattenkammat?;) ja vi ska då se finalerna på tennisen vaaa den 19/7 , fy faaaasiken, fint ska det va! Jag är i valet och kvalet om det jag är där för själva spelet (som philip), jag ser mer fram emot att kolla folket om jag ska vara ärlig. Dock ber jag till gudarna om att Söderling tar sig till finalen, gör han inte det blir jag fan i mig besviken! ;) Det hade ju varit lite kul att se självaste "KUNGEN!" in action liksooooom.

Haj o ivaj hallonpaj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

:( Attans det är på min födelsedag. Jag och Johanna ska kanske ha fest då, tråkigt om du inte kan komma :( Men jaja det är ju inte helt säkert än. Du får ha det bäst på tennisen istl ;* I miss u! ;** <333

patricia sa...

Ja jag vet :( jag ska ringa och sjunga för dig :D
FAAAAAAN vadå kass tajming liksom?:(
jadå det ska jag, philips entusiasm smittar av sig lite asså (H) det blir säkert nice!

SNART KOMMER DU HEEEEEM :D:D:D<333