måndag 22 juni 2009

BILBÄLTE<3 !

..är fett underskattat!
Idag åkte jag till metropolen Äsphult dåva, till ida. Det har hänt en del faktiskt jag har bland annat faktiskt hör och häpna klappat värsta BAMSE hästen, inte illa för att vara jag. 800kg muskler DET DU! Det bjöds även på tjurfäktning på hundnivå, helt SJUKT dom höll på att döda varandra, men jag tog den tredje och ida särade på dom andra blodiga monsterna ;) och fick lindriga skador av denna traumatiska upplevelse.

Mellan dessa två saker så slog jag en pling till Micke the beast HAHA han, gustav och CHIM (Nej hans mamma är inte kines) iaf vi skulle åka på FLAKET jag trodde att min sista stund var kommen då vill jag lova. Sladdande i mycket hög fart inträffade och jag åkte rund som en jävla plastpåse där bak mellan gustav och CHIM. Sen bytte vi bil och jag fick en helt normal sittplats (!) MED BÄLTE<3 DUDE jag ÄLSKAR bilbältet, världens bästa uppfinning. Det kändes som att jag var tillbaka i thailand bland galna chaffffiiiisssar. Men jag gillar micke the beast ändå för han är världens snällaste människa (med FÅ undantag)

Hittills har det varit en mycket trevlig dag må jag säga, tacos är typ världens godaste mat.

FOR SO LONG , FUCKERS!

2 kommentarer:

Ida sa...

HAHA asså jag tror seriöst att folk vill ha ihjäl oss! ;O Men ja, jag håller med TACK FÖR BILBÄLTE!

jag säger bara en sak: OPEN UP THE DOOR MR. FRANKENSTEIN!!! xD


Love<33

patricia sa...

DU, det tror ta mig fan jag också;)

GRRR vi älskar den låten mmmm mummmaaaaa! <3



LOVE.