onsdag 17 juni 2009

sockersprutt!

Tjingeling!
Idag har jag städat mitt rum grundligt. Jag har dammat, torkat och slitit som askungen själv. Sen när jag ändå var i farten så dammsuga jag hela lägenheten och torkade golven. (Kan bero på mina samvetskval angående den lite underliga doften som man känner ganska starkt i köket sedan igår) Jag har givetvis hunnit med lite solande också, jag tog med vattenflaskan ut för att bättra på brännan ytterligare, men jag var lite lat så jag tänkte att jag kanske bara kunde hälla lite försiktigt..? Det gick inge vidare. Vattnet var kallt, och täcket blev blött - lyckat. Det hindrade dock inte mig från att ligga kvar.

Jag har dessutom gjort ett försök att designa om bloggen lite dömm mig inte allt för hårt, jag har aldrig påstått att jag är teknisk.

Just nu ligger jag här och checkar solbrännan, känner doften av min oemotståndligt goda bodylotion från the body shop med twilight boken brevid mig. (Ja, jag läser om dom. Varför? För dom är ju så otroligt bra.)

GUD jag gillar dom böckerna alltså. Robert Pattinson skulle man ju inte tackat nej till heller för den delen. (Lägg märke till att Bella den torra faktiskt LER på bilden, det är inte ofta man ser det inte ! ;)

PUSS! ;*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker bloggen blev finfin bönan! :D <33

patricia sa...

Jag bockar och bugar! ;) <3

Goldenstarlights sa...

Angående bloggen - den blev superb :D
Och om böckerna - klart som fan de är bra ! Filmen också för den delen , och jag tycker det är lite konstigt att Bella inte ler mer , med tanke på hennes sällskap (?!) ^^
<3

patricia sa...

Tack, din också:D!
ELLER HUR! Dom är underbara, Edward är underbar och bella är...BUBBIG. Jag har mina funderingar angående hennes sura miner, och jag har kommit fram till att jag hade platsat SÅ mkt bättre i lille eddies liv (synd att den lille blodsugaren inte existerar..;)
<3