torsdag 16 juli 2009

berg-och-dalbanan patricia

Tjingeling!
De senaste dagarna har varit minst sagt omtöcknade, men det är inget som jag tänker gå in på djupet på här.

Idag har jag stekt på stranden, underbart. Det blåste dock lite mycket men ajjaa smällar man får ta! Sen var det hem, städa städa städa (HUR MYCKET DAMM FINNS DET EGENTLIGEN????? Ingen som inte har haft en golv slipande pappa i TRE dagar kan förstå hur jag känner mig, INGEN hör ni det?. INGEN.) När jag stod nyduschad och skulle laga mat så kommer THOMAS in med tre ölburkar och är snackesugen. Han är för härlig.

Jag har också läst en grymt bra bok, babbeldrottningen heheheh asnice! Hon är lite som jag, tänker inte innan hon snackar men det kallas faktiskt charm ;) (dock skall tilläggas att varken denna LIZZY eller jag snackar om andras hemligheter utan bara våra egna, titlen gör det lätt att missuppfatta den delen)

Imorgon blir det stranden igen om solen vill som jag - SKINA. Vilket jag innerligt hoppas på, min bränna är mycket vacker, soltimmarna satt fint med andra ord.

GRATTTIS FREDRIK 18 idag tralalalalaaa!

Inga kommentarer: