fredag 10 april 2009

"ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE" *visslar*

Hej Blekinge, hejdå civilisationen.

Befinner mig i stugan nu resten av lovet. Deprimerande, men solen skiner iaf så jag har legat lite i brassestolen och stekt. Imorgon blir det shopping i Karlskrona - betydligt roligare. Dock är jag sjukt arg för att jag inte kunde shaka på Bj ikväll. ARRRRRRRH! Men det blir inte bättre av att jag skriker så jag försöker använda mig av min mogna sida, och vara trevlig ändå. Storsint av mig tycker jag.

En bra sak har dock hänt mig idag. När vi körde hit genom (pissiga) Ronneby så såg jag världens pudding. En ganska lång, mörkhårig, bredaxlad gudagåva. Jag har fan aldrig sett något liknande. Han var snyggare än min loverboy. DET säger ju en hel del. Mina ögon stod som ägg, tur att man hade brillorna på. Tror nästan till och med att jag gapade men hoppas att jag misstar mig, hehe. Lite smått pinsamt annars. Det gjorde i vilket fall som helst min mörka dag betydligt ljusare. Skulle mer än gärna spendera min lååååånga fredag med honom. Men det ser inte bättre ut än att jag får sitta hemma med mamsen och daddy en fredagkväll - lyckat? Inte helt men det kunde varit värre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du missade inget på Bj. <3

Goldenstarlights sa...

OJOJOJ ! BÄTTRE än loverboy Patte , det är inte illa ? ;) <3

patricia sa...

Nej jag förstod det sen JJ. Fy fanken, SIIIIESTA blir bättre :D:D

YEEEEEEEEEEEEES det var en fager gosse bannemig.. Jag svävar på rosa moln när jag tänker tillbaka på dom underbara sekunderna vill jag lova;)

<3