söndag 5 april 2009

nervörst sammanbrott -.^

Hemma, eller iaf för stunden. Blekinge har sina moments men jag är glad som en lärka så fort jag kommer hem till civilisationen igen. Dock skall sägas att jag älskar havet och skulle nog ändå sakna stugan lite om vi sålde den.

Idag hände det som antagligen händer de flesta. Jag bara bröt ihop (mildt uttryckt) och tänkte lite smått först sen spårade det ur så jag började skrika "NEEEEEEEEEEEEEEJ JAG VILL INTE HA UNDERBETT TÄNK OM OPERATIONEN GÅR FEL?! JAG VILL INTE DRA UT TÄNDER! JAG GÖR DET INTE, JAG SKA INTE HA NÅGON JÄVLA RÄLS! JAG KOMMER VARA EN NUNNA I TVÅ ÅR OCH JAG GÅR PÅ GYMNASIET DET ÄR INTE RÄTTVIST!" :'( fasen som man kan tjuta. Sen kom jag underfund med att nej skärpning jag vill inte ha huggtänder resten av livet så det är bara till att bita ihop. Den jävlen som säger ett ORD när jag har fått på skiten kommer jag personligen slå sönder och samman. För det ska jag säga, jag kommer bli en riktig babe när det där helvetet är över (om allt går som det ska) Mamsen och daddy tänker dock tvinga mig att säga allt jag sa/skrek till dom (därbland att jag inte ville se ut som en svullen gris på studenten) det kommer bli en pärs att försöka förklara det för min kära älskade tandläkare Dennis. Lite smått genant japp. Fast han är en riktig pärla så jag hoppas att det går vägen. Jag vill sova när dom ska dra ut tänder jag har fan ångest för det buhuu.

Nu känner jag mig iaf sjukt fräsch. Duschat en timme, sen nu kletade jag på brun utan sol. Kan meddela att jag luktar underbart, sitter och sniffar in den ljuvliga doften för tillfället. Imorgon bär det av till hlm sen sova där tills tisdag, sen onsdag är det estetarbete på schemat bannemig. Ska dock upp tidigt imorn, tåget går 09,23 KUL. Ja, jag vet iaf två som blir själaglada så det är det värt.

Fan att BUS tar så lång tid på sig att sluta färga av sig, den torkar snabbt men man ska inte låta sig luras. Hopplöst mamma förbjuder mig från att "gula ner soffan" så jag får snällt sitta vid datorstolen.

Nu ska jag digga vidare och vänta på att få sova i min underbara, mjuka, fluffiga säng. Ett riktigt HALLELUJAH MOMENT vill jag lova.

4 kommentarer:

emeliedaludd sa...

SHHHIT SÅ MYCKET TEXT
<3

patricia sa...

JAG HADE PANIK.<3

Anonym sa...

Gör det ngt att det är mkt text? xD
Det är en blogg ju :P <3

patricia sa...

Jag håller med dig bönan ;) <3