torsdag 23 april 2009

smile.

TORSDAG. Samhälle och tyska idag, tyskan var faktiskt ganska härlig, Sandra gick iaf på uppåtjack idag. "NÄÄÄ jag ska läsa" hahahha! Sen blev det nostalgia och efter det en sväng till stadium, raawwwr ^^ jag köpte träningsbrallor och linne. Inte illa, inte illa alls. COOPERS TEST på måndag och jag är döende. Det är fan elakt att ta det så tidigt HEJHEJ inget betyg i idrott. Jag har då lite smått panik så jag och roxana ska springa lite sen är det MRL.

Nationella i engelska imorn, fy fan. Bara till att hoppas på att man inte glömmer att skippa sovmorgonen och befinna sig i aulan 08,00 -.-

Nu ska jag digga satan till Marilyn Manson - The nobodies. Suck on that one! ;)

2 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

HAHHHAHAH , jag mår bara så JÄVLA BRA IDAG ! :D:D:D Thihih (a) ^^<3

patricia sa...

JAG GILLAR DET! :D:D<3