måndag 27 april 2009

tungt , tungt , ....TUNGT!

Nu har jag dejtat duschen ett tag, du kan ge dig fan på att jag har tränat. Afro och pilates. Jag gillar inte pilates "spänn kisseblåsan" "SPÄNNNN POWERHOUSE!" "Vifta som en kollibri" HAHAHAH! Men afron var nice!

Idag har jag också varit hos min trogna vän tandläkaren, igen. Gummiband i käften och patricia persson, den ekvationen blir inget annat än ren och skär smärta. I början, den första tanden, kände jag ingenting alls så när han frågade om det gjorde ont så svarade jag ju ärligt Nej dum som man var. Sen bröt helvetet ut. En tand kvar och den jävlen hade ju inte lika stort mellanrum som den andra så han bara trycker så går det ändå inte sen rätt som det är när jag minst räknar med det köttar han upp den i tandköttet det kändes vill jag lova. Men efteråt kände jag mig bara som den kamelen som tuggar tuggummi i någon reklam. Det kliade typ så jag bet och bet och bet. NU biter jag inte ett dugg kan jag lova.

Imorgon är det nationella speaking för the fucking triopods del. Det kommer förhoppningsvis att gå bra. Sen blir det BOX och spinning för min och roxanas del. Vi ska fan bli smala tills sommaren.

Inga kommentarer: