torsdag 9 april 2009

There'll be more fish around.

Nu har jag dejtat duschen länge, jag är kär i duschen. Hittills har jag mest funderat en massa faktiskt. Jag har också kommit fram till att jag KANSKE har lite höga krav, så jag ska skärpa mig, ingen är ju perfekt. (DÄR ljög jag, det finns praktexemplar men inte fan är dom många) Det är verkligen antingen eller, för på eller inte på alls. Tråkigt men sant.

Idag är det sista dagen i civilisationen. Stugan imorn, känner inte alls för det faktiskt. TILLS MÅNDAG. Det är väl ändå att ta i? Men ja, det blir vad man gör det till så jag ska klistra på ett leende och göra det bästa av det. Idag är jag en seg apa så jag har snyftat till lite filmer, tönt filmer. Men jag menar dude, Nothing Hill är fan en klassiker. Den som säger annat ljuger ^^

Try as they may
They could never define
What's been said
Between your heart and mine

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får vi med dig till Bj bönan? <33

patricia sa...

Nej :( jag är en fånge i stugan. döda mig - snälla? <33