söndag 26 april 2009

En helt okej söndag.

MEN TJA!
Det var nice igår. Idag vaknade jag sjukt tidigt, sen efter att Ida JJ och Sandra hade åkt hem så letade jag som en toka genom hela lägenheten efter cocos oljan och GUESS WHAT! Jag hittade den i mamsens sminkväska. (Hon erkänner dock inte att hon har användt den.. skärpning mamsen ;) Sen kan du ge dig fan på att jag smorde som satan rent. Efter det så la jag två täcken och en kudde på ballkongen, hämtade svenska böckerna, brillorna och en ner oljad mobil och stekte som aldrig förr. Jag gav dock upp pluggandet ganska snabbt och bytte ut böckerna mot musik ist.

När jag hade det som allra bäst ringer mamsen så fick jag ta på mig kläder och tuta iväg till mormor och morfar och grilla. Ärligt talat min morfar är fan sten cool. Homofob men fanken vad klockren den mannen är. Sen fick jag en solsäng, jag gillar min mormor och morfar :D sen tutade vi hem igen och jag gav mig på pluggandet (försökte iaf) men det slutade som alltid annars med att jag fastnade vid datorn. MEN nu ska jag bege mig ifrån helvetes maskinen och ge detta extremt ointressanta svenska provet en ärlig chans. Håll tummen .

Inga kommentarer: