måndag 13 april 2009

HEMMA! :D:D:D:D:D:D

Hej hopp sockertopp! Så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad är jag just nu.
Läget är på topp. Blev dock ingen träning idag, surt men jag och ellen ska invadera favoriten ist. Från att svettas på afro har vi alltså övergått till att svulla kebab. Men vi gillar det. Nu ska jag snart gå ner på stan och möta underbarnet själv. Dessutom ska jag få mina pengar och låna klänning, tröja eller vad det nu blir, NICE! Får dock inte glömma mina stentvättade jeans. Ska gå och packa ner dom i väskan bums, eller snart iaf.

Sista dagen på lovet, lite tråkigt men äsch det är snart sommarlov ju. Tyskan är inte gjord men i ärlighetens namn så skiter jag fullständigt i det.

Idag låg jag och stekte i solen så jag trallade ju lite högt också så klart, annars har man ju tråkigt. I ALLA FALL nu kommer jag till själva grejen , jag låg där och sjöng som tusan rent så bara knackar någon mig på axlen och jag tror att det är daddy så jag bara suckade, sen så vänder jag mig om så är det en sån där som säljer tidningar FAAAN vad jag skämmdes. Det var inte roligt, eller jo lite men inte just då. Till saken hör att jag hade ingen bikini med mig så jag låg ju i minishorts och bh. Sen fick jag då leta upp pappa så han kunde köpa tidingen. Sen gömde jag mig inne tills fanskapet hade åkt iväg igen, sen fortsatte jag med steket och skönsången. En sak är iaf säker, det var utan tvekan den finaste och mest tonsäkra version av "you're gonna go far kid" den lilla varelsen någonsin hört.

Inga kommentarer: