måndag 20 april 2009

OH HAPPY DAY!

Tjingeling !
Det är en bra dag idag också trots att det är måndag. HELT FOCKIN' UNBELEAVABLE ASSÅ! Jag gillar Robert Gustafsson.

Skolan var helt okej, 10 minuters svenska kändes ganska onödigt faktiskt. Sen blev det inte mycket med dom andra lektionerna heller. Matteprovet gick dock as bra jag hade MVG kvalitet mm m mmm I like it! Med tanke på att jag inte har ränkat ett endaste tal så börjar jag undra om jag inte har lite einsteins gener i mig trots allt!

Sen tränade vi också lite DET var bra :D det ser sämre ut för afron ikvl, tror jag skippar den och pluggar tyskan ist. Det är ju trots allt nationella imorn och jag kommer skita ner mig av nervositet.

Varken tyskaboken eller frånvarande romeo kan få mig på dåligt humör idag. Trots att jag hatar den förstnämnda och saknar den andra. Jag antar att man inte kan ha allt. Men nu ska vi inte bli sentimentala.

Dagens höjdpunkt var ju utan tvekan min loverboy, satan vad gott han luktar och ögonen och leendet ska vi bara inte tala om gaaash. Inte ens en decimeter mellan oss och jag fick använda all min självkontroll för att inte göra något förhastat, hahaha :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska hålla tummen för dig imrn bönan ^^ ;* <3

patricia sa...

Bra jj, jag har en känsla av att det kommer att behövas ^^<3