tisdag 21 april 2009

PANODIL ZAPP = KÄRLEK

Tjingchalla bajcon!
Idag var det Tyska nationella. Som alla redan vet så är det synd att kalla mig för språk kunnig. JAG HATAR DET. Arrgh jädra hitler språk. Det låter så FULT också. En sak var dock lite roligt "Lüderhause" ja jag tolkade det iaf som horhus, det var också det enda som fick mig at le på 2,5 timme. Annars var det bara drygt med läsförståelse, hörförståelse OCH skriva brev. Jag menar dude give me a break. Men nu är det iaf avklarat -skönt (Y)

Nu är jag iaf hemma och det är inte fy skamm. Är fortfarande helt slut i huvudet efter nationella. Sen imorse fick jag ju säga byebye mamsen också för hon pyser till Holland nu på någon utbildning eller vad det nu var, hon kommer iaf hem imorgon natt. Hon är min ängel idag, jag kom hem värsta feta ajaj i magen och huvudet så ligger det en sprillans ny förpackning panodil zapp och det lockopillret gjorde susen. Vi kör tydligen med telepati i vår familj och jag gillar det!
Jag älskar min mamma lite extra idag.

2 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

HHAHAHA ! LUDERHAUSE ^^ Det kan ju bara betyda en sak kan man ju tycka ^^
Och jo , mammor är bra ibland ^^ <3

patricia sa...

Det roliga var att han snackade om "BRÜÜÜÜÜDEN" också så jag tog det som brudar;)

Ja det är dom bannemig! :D:D<3