onsdag 29 april 2009

STEK!

TJA!
Idag var det väl ungefär 10 minuters lekiton, sen när jag kom kletade jag in mig i cocos olja så pass mycket att jag såg ut som en skinande barbiedocka. Sen la jag mig på ballkongen från 10,30-13,00. Det blev lite varmt efter ett tag så jag hämtade en sprutflaska med vatten och sprejade satan rent. Kallt men det gjorde susen. Jag älskar solen, så jävla härligt är det. Ikväll blir det ingen träning dock, ska till åhus ist nice.

Det dåliga är att jag har skoskav big time. Men va fan det finns ju plåster. Det är en bra dag idag tralalala!

Jag känner att jag vill färga håret igen, men har inte pengar att gå till frissan så jag söker frivillig arbetskraft, det enda kravet är att jag inte är försökskanin. Du måste alltså ha gjort det innan annars blir det ta mig fan ingenting med det ;D

SLABBESLABBEDASK!

Inga kommentarer: