lördag 18 april 2009

Två antiloper bland ett gäng bisonoxar.

TJA!
Gårdagen var nice. Esteten var härlig. THE FUCKING TRIOPOD RULES! ;)
Grillningen å andra sidan sög dase så jag och ellen masade oss in till stan ist. Det var helt klart ett bra val. Ganska härligt för självförtroendet att FAKTISKT veta att man har en chans på sånna puddingar. DAIM DAIM DAIM! Han (eller egentligen båda två..) var en fröjd för ögat så när han spännde den där intensiva blicken i mina bruna ögon smälte jag som glass en varm sommardag..så la jag på charmen.
Sen vandrade vi hem till mig och hade som alltid annars jävligt roligt.

Idag blir det nog att träffa JJ, ska bara komma på nåt som vi kan göra NICE!

JOO just det. Både jag och ellen ska ju få räls, något vi båda två tycker är ytterst deprimerande. Men sen kom vi på världens bästa, eller iaf roligaste raggningsreplik.
- SKA DU HA EN TUR TILL MALMÖ? *fyrar av värsta leendet*

4 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

HAHAHAHAHA ! Så jävla klokren ;D "nästa station , sovrummet , sovrummet nästa" ;D <3

patricia sa...

HAHAHAHA! Jaa ska ta och prova den - det lovar jag dig.;) <3

Anonym sa...

hahah MM puddingarna var mysiga! ;)<3

patricia sa...

Som fanken! RAWWWWRRR!! :D:D:D<3