onsdag 22 april 2009

Fint som snus!

HELLO SVERIGE!
Idag var det samhälle sen estetarbetet. AS NICE! Vi fick granna bilder denna gången också bannemig! Jag gillar er allihopa. Nu ska jag snart bege mig till malmö stad. HATA HATA HATA malmöiter men älska shoppingen. Jag ska få fatt i en leopardklänning hade jag tänkt. MEL B och spice girls blir det på fredag. Lika bra att börja med brun utan sol redan ikväll om jag ska bli neger tills dess.


Emmmmelie, jag och mina jesus-sandaler (Y)

Jessie, Emelie, jag och JJ


Ja det är sant. Jessca vill gifta sig med mig.

JJ, Emelie, jag och Jessie. Bara sandra som fattas men det blir en uppdatering på fredag när dom sista bildena ska tas.


NU GOTT FOLK ska jag göra vid mig sen ska jag masa mig till tåget.
Haj o ivaj hallonpaj!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Marry me Patte ;* <3 Haha ;D
Snygga bilder, och jag håller tummen att du hittar en klänning idag! Dock behöver du inte så mkt BUS du är redan på god väg till neger ;D <3

Goldenstarlights sa...

Mmm , har dock lite skuldkänslor för att jag lämnade er i sticket "/...
Hoppas du hittade något idag !:D
ses ! <3

patricia sa...

JASIKA! Hahahah tro mig jag får kleta satan om jag ska komma upp i mel b:s klass. SKOKRÄM är kanske en idé? ;) JAG HITTADE EN KLÄNNING ! :D:D<3

Saandra;)
Nej för fanken det ska du inte ha vi tar resten på fredag ^^ SES<3