söndag 12 april 2009

trashiga jeans och bruna ben

SÖNDAG och lovet är snart slut. Jag har inte skrivit tyskan än, så får sitta med den skiten imorgon antar jag, mindre kul men wtf inte mycket att be för. I ärlighetens namn så tror jag faktiskt inte att jag kommer göra den alls.

Igår var det shopping i Karlskrona. Guess what? Jag köpte mina söndriga jeans finally. Inte bara det, en härlig tröja också. Jag älskar GINA, man blir inte ens pank, härligt. Sen ett par jeans till, mörka, halvkorta baggy brallor inget fel på dom heller. Sen är det ju som så att det är påsk va så det har klirrat i kassan ganska bra nu faktiskt. Jag tänkte lite och nu bara på lovet har jag blivit inte mindre än 1700 kr rikare. Ge mig en Lina Hammar för det va?(Y)(Y) Det kommer dock att behövas i sommar. Inget jobb och jag har PANIK.

Jag har också kommit underfund med att jag ska färga håret. Så jag ska in till skägg & lockar nu en dag och se hur det ska bli (PUFF så var pengarna borta igen.) Sen är det så pass att jag har ett presentkort liggande hemma på en ansiktsbehandling på 1,5 timme. Det tackar man inte nej till.

Bara en kväll till i blekinge sen hem imorgon. Idag blir det stranden, brassestolen, fika och stek. Inte fy skamm.

Inga kommentarer: