söndag 19 april 2009

YOU AIN'T GONNA FUCK YOUR WAY OUT OF THIS!

BOAT THAT ROCKED! Fy fanken vad bra den var! Sen är ju JJ min sköna böna en klass för sig. Mindre trevliga typer på stationen men äsch sånt man får räkna med. Jag börjar vänja mig ta mig tusan!

Sen sov bönan här, vaknade vid halv ett - frulle. Sen var vi sega kollade film och krängde hela dagen sen åkte JJ hem vid halv åtta och då tutade vi vidare till kusinerna. Nu är jag iaf hemma, har inte pluggat tyska. Men detta är en bra dag så jag skiter faktiskt i vilket.

Imorgon blir det iaf träning och jag gillar det. Afro är nice och jag och roxana är helt eniga om att nu jävlar ligger vi i med tränandet, det är ju snart sommar (Y)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt bra helg och riktigt bra film! ;D
Måste säga att du är inte så tokig du heller bönan! ;* Haha ;D <333

patricia sa...

hahaha awe vi är för söta :D <333