onsdag 15 april 2009

gult är fult

HJÄLP. Jag var på skägg & lockar idag och bokade tid. IMORGON KLOCKAN 09,00 prick. fy faaan. Efter att hon sagt "njaa, det blir ett projekt du.. vi får se hur det blir" så känns det i ärlighetens namn inte helt 100. Bara att hoppas på det bästa (Y)

NU ska jag börja med hemtentan tills fredag, här är man ute i god tid bannemig!

Tänk tänk tänk tänk tänk, detta är förmodligen sista dagen som brunett. Jag kommer gråta om det blir fult. Hoppas att det blir bra, men tänk om det blir gult. Det ska jag säga har hon inte fått stryk innan ska hon fan i mig få det då. Sen svider det till i plånkan också 1500 och uppåt. DUDE jag är en fattig student ha lite förståelse vavavavaa!

Nu sitter jag och filosoferar om hur bra jag faktiskt passar i MÖRKT hår och det känns lite dåligt om det blir pissfärgat. Då vet jag inte vad jag tar mig till. Får hålla tummen att det går som smort och blir perfa! POSITIVA TANKAR! <3

Inga kommentarer: