söndag 12 april 2009

Robert Pattinson är min gud.

Jag kan gladeligen berätta att mina jeans är världens skönaste och dom petar ner dom mörka från förstaplatsen på skönaste-jeansen-listan. Ingenting är omöjligt (jeansen var bara en metafor) för det ofattbara, otroliga, nyp-mig-i-armen har ju inträffat, men nu ska jag inte gå in mer på det. Fan vad jag babblar. En sak är iaf säker, sitter jag inte i bilen nästa gång ska jag fan i mig hälsa ordentligt, är han inte trevlig då så är det en grön jävel mellan ögonen som gäller. Hårda pix men sån är jag balls of steel.

Solen skiner och har gjort det hela dagen. Jag älskar solen, jag gillar även lukten på min brun utan sol. Det blir förjävla bra när man kombinerar steket med lite fusk, jag är inte den som har tålamod att vänta.

Nu ska jag sätta mig med två gamla godingar NU! och COSMOPOLITAN nyligen inköpta sen blir det film ikväll och imorgon hör och häpna åker jag hem igen där min gamla goda vän tyskaboken ligger och väntar.

Inga kommentarer: