lördag 4 april 2009

BLÅ BLÅ HIMMEL OCH VATTEN BLÅ BLÅ HIMMEL OCH SOL!

MEN TJA! Jag älskar våren, snart är det sommar. Inte ett endaste moln på himlen och jag vill kyssa moder jords fötter för denna ljuuuvliga dag.

Nu befinner fröken sig i Blekinge igen och det är strålande sol vill jag lova. Det är inte så tokigt det inte. Solen steker men min kära mamma förstörde min plan om att få en läcker bränna "Du kan inte klä av dig, du får sola ansiktet" jag menar TACK mamma. Dock är hostan värre men en dag som denna ska jag inte klaga på sånna små petitesser som hosta, andnöd, täppt näsa och en röst som låter som en röst på en sån vad heter det, ni vet sån kille som dom kapar kulora på så han kan tralla ljust resten av livet? Få sån fin röst..ja en sån låter jag som iaf.

Blev uppdragen sjukt tidigt idag 08,00 det var tortyr men jag hade inget val. Igår var Ellen hemma hos mig. Det finns helt enkelt en anledning att vi är bästa polare. Alltid roligt med dig. "PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSSPUSSPUSSPUSSPUSSSPUSSS.. .PUSSPUSSPUSSPUSS" HAHAHAH sjukt kul faktiskt.

Jag hoppas att mina bönor hade det sjukt kul på JÄÄÄGERS igår, nästa gång ska jag vara där det lovar jag.

NU ska ni få höra dagens.. Jag Patricia Persson gick ut i längan för att hämta en tjock mjuk fiiin dyna till solstolen. Jag lyfter på dynan (tittar inte) börjar banka lite på den och DÅ HÄNDER DET. Jag tittar där jag tog dynan och ser den här lilla ettriga jävlen som sitter och stirrar på mig. EN MUS med MUSBO. Som ni antagligen kan räkna ut med röven så ja JAG SKREK för full hals (jag var ca 15 CENTIMETER ifrån den lilla miniråttan!) Sen sprang jag ut och pappa fick hämta dynan och försäkra sig om att där inte fanns någon liten äcklig mus i min dyna. Det gjorde det inte sa han TILL 100 % men jag ville vara på den säkra sidan så jag skakade som en toka och gick lite på den innan jag beslutade mig för att Nej det fanns ingen mus i den. Detta var en pärs vill jag lova. Sen satte jag mig och solade med ett skenande hjärta. Sen blev jag som alltid annars rastlös så jag gick in, eldade lite i spisen, kollade till min kära vän datorn och nu ska jag ut igen.

Idag ska jag inte göra mycket mer än att sola (ansiktet) snora, hosta och bege mig till havet en stund tror jag. Funderar även på att knäppa lite vårbilder. FASEN vad jag är på bra humör idag tralalalaa.. En sak är iaf säker jag tänker INTE gå in i längan (kanske för att knäppa en bild på musboet men sen ska jag springa ut igen)

JAG ÄLSKAR SOLEN!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag råkade somna ute i solen idag i mina minishorts, så nu har jag en fetlinje efter dom på benet! :O Haha xD <33

patricia sa...

HAHAH! Du får sola bort den sen SOLEN ÄR HÄR FÖR ATT STANNA! Den tar som fan nu ju AS BRA ! Det gillar vi :D:D:D<33

Anonym sa...

hahah pusspussspussspussspusss :D:D /ellen

patricia sa...

(Jag kör en Emil i Lönneberga)
- DU & JAG ELLEN. (Jag hoppas du riktigt hör min småländska dialekt)
<3