onsdag 8 april 2009

MCDONALDS HAR FÖRSTÖRT DIG (din fete fan)

Igår var Ellen här en stund, vi skippade grillningen det var för kallt. Jag säger bara SHAKE IT din kungliga lilla sprattelgubbe! Eller han prinsen som körde värsta viga moooovesen..sjukt kul.

Idag var det egentligen estetarbete men det var dåligt väder så vi skippade det. Sen vaknade jag gjorde vid mig och gick ner till stan och träffade Medde och hans polare en stund, nice.

Jag måste ju säga GRATTIS JESSICA, riktigt bra att du kom in :D du måste klippa mig sen när du har lärt dig (H) kommer dock sakna dig om du sviker söderport bönan.

Ooh ja just det lyckospark i rumpestumpen till Sandra imorn, jag ska tänka på dig ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Awe tack bönan :D Klart jag ska klippa dig ^^ ;* Och ja jag kmr sakna er som fan :( Jag får bo hos er på helgerna ;) <333

patricia sa...

JAG KOMMER SAKNA DIG SOM FANKEN:(
oohja det får du bannemig göra :D <333